Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Mona - 20 juli 2008 21:54

Vi fick besök av Lina & co. Elliot kom för att köra fyrhjuling och det gjorde han misann. Men det var inte riktigt tillräckligt, han ville köra hela tiden. Å det är klart, har man ingen hemma är det jätte spännande. Men efter en stund fick pojkarna leka att de körde, och det gick lika bra det med.


Det är så roligt. Dennis och Björn kommer jätte bra överens. De har tom bestämt att umgås med barnen imorgon när jag och Lina jobbar. Planen är att Björn ska hjälpa Dennis med altan bygget samt att Elliot får vara hemma med Björn trots att han inte måste, hur gulligt är inte det?! Jag tror killen kommer få många stjärnor i himlen, och godkänd av mig, Dennis samt Linus som avgudar honom :-) Lina har minsann blivit ratad... men jag vet att hon ligger bra till hos Linus iaf.

Av Mona - 20 juli 2008 14:15

...och då var det slut helg kvar. Men inte ska vi spilla tårar för det, det har varit en riktigt bra helg. Igår kom Sofia så vi lagade mat och rantade runt lite och hamnade i tomma intet, och bara var. Helt skönt. Idag har varit samma avspända dag. Inga krav från yttrevärlden, bara vi som bara varit. Har hunnit en sväng till lekparken och även gjort ett försök till att sola. Behöver jag berätta att solen försvann i samma stund som bikinin åkte på?!! Det är så typiskt, det är som att solen är rädd för mig, eller är det fler än jag som känner så??


Nu har prinsen just vaknat. Förhoppningsvis ska vi hitta på något roligt nu i eftermiddag, men vad? Kanske kommer Lina, Björn och Elliot förbi en sväng, eller kanske far vi dit... det får framtiden utvisa...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards