Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Mona - 27 juli 2008 21:21

Tiden går fort när vi har roligt, ännu en helg har passerat. PDOL har väl varit helgens stora händelse, men jag har inte ens varit in till stan. I fredags efter jobbet packade jag väskan sen for jag och Linus på semester under helgen hos mamma och pappa på stugan. Det var toppen!! Inget tjo och tjim och inga måsten och som vanligt när vi kommer dit på semester visar sig solen från sin bästa sida och solbrännan gör sig på mind. Tyvärr glömde jag packa kameran så det finns inte ett endaste kort från helgen. Det skulle varit så roligt att visa kort från när jag och Linus hade vattenkrig med vattenslangen. Killen, inte ens tre år fyllda, lurade sig mamma så det stod härliga till och sprutade ner mig totalt :-) När det sen var min tur att ha vattenslangen säger han "mamma om du inte lyssnar på mig måste jag stänga av" undra var han har fått de orden ifrån?? :-s Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin har sagt något sånt till min älskade son (eh eller så har jag väl det). Idag tyckte Dennis vi skulle fara iväg och bada men klockan blev så mycket och jag och Linus längtade hem. Så här sitter jag nu och bara känner att borta bra men hemma bäst är ett mycket bra ordspråk.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards