Alla inlägg den 13 september 2008

Av Mona - 13 september 2008 20:37

Det har varit helt galet fullt upp idag. Vilket även har resulterat i att jag inte ätit vidare bra. Jag har dock inte smakat en endaste bit fika så lite stolt är jag över mig själv. I och för sig är det inte riktigt lika roligt att fika från sitt eget fika...


Dagens mat:

frukost: fiberhavregrynsgröt med äppelmos

lunch: naturdiet rtd

mellis: äpple

middag: två gi mackor med rökt skinka

övrigt: nötter

Av Mona - 13 september 2008 20:29

Oj oj vilken dag. Det är tur det bara är en gång per år vi alla fyller år. Jag kommer inte ihåg att det var såhär tjoigt när jag var liten...

Linus har i alla fall haft en toppen dag. Började med att vakna innan kl 6 och ville inte somna om. Kanske kände han på sig att det var en speciell dag. Självklart fick han börja dagen med ett paket.


och glad blev han!!!



... och här är innehållet. En traktor där det går att byta ut skopan mot en grip och kran och allt möjligt. Prinsen har kört traktor i princip hela dagen. Han till och med sov middag med den. Bäddade ner den under filten så den inte skulle frysa :)


Sen blev det dags för fler paket..

... det är roligt att öppna paket...


Så kom äntligen lite främmande och självklart var Linus tvungen att demonstrera sin nya traktor. Morfar fick sitta på första parkett.


Slutligen måste jag visa en bild på den snygga tårtan som Dennis beställt till vår älskade sons tre års dag!!


Är den snygg eller var?!!


Många paket blev det. Och folket har bara avlöst varandra hela dagen. Jag är helt slut... Plocka fram fika, koka kaffe, blanda saft, plocka undan allt för att snart ta fram det igen...  Men det var helt klart värt det, bara att se glädjan i vår älskling. Han önskar nog att det vore kalas varje dag...

Ovido - Quiz & Flashcards