Alla inlägg den 23 september 2008

Av Mona - 23 september 2008 19:42

Ännu en dag som lider mot sitt slut. Det börjar närma sig ställa mig på vågen dagen. Det är bara hoppas på att det blir ett bra resultat...


Dagens mat.

Frukost:  havrekuddar med jordgubb och mjölk och havreknäcke med kaviar

Mellis: naturdiet bar

Lunch: en liten potatis och kallops :S och sallad

mellis: naturdiet smoothie rtd

Middag: stekt korv, wookgrönsaker och tzatziki


Kvällen kommer jag tillägna vattnet. Jag ska hälla i mig mängder med vatten så alla slaggprodukter som befinner sig i kroppen åker ut till imorgon. Har även varit på en prommis. Svärmor är här så jag rastade hunder och hon duschade Linus, byte av tjänster.

Av Mona - 23 september 2008 06:45

Ja då var det dagen innan vägning än en gång. Veckorna går ruskigt fort. Jo jag vet att det låter gammalt att säga så men det är sanningen. Det är fullt ös hela tiden. Så här inför morgondagen känner jag... att jag måste dricka mängder med vatten. Jag har slarvat med det senaste dagarna känner jag... men idag blir det ändring på det. Annars känns det lite halvt vemodigt. Jag är rädd att vågen inte säger det jag vill, precis som alla andra veckor. Fatta att jag har hållt på ett ganska bra tag nu, stolt över mig själv är jag också. Att det inte endast har varit någon vecka och sen har jag gett ut. Nää här har hon Mona mål i sikte och målet ska hon nå!!

Ovido - Quiz & Flashcards