Direktlänk till inlägg 10 september 2008

utmaningen...

Av Mona - 10 september 2008 17:37

Några saker om mig, som gör mig till just mig. Utmanad av Malin och jag kan ju inte göra annat än svara på det (oavsett om jag vill eller inte)...


1. Jag är en väldigt ärlig person. Ibland lite för ärlig för mitt eget bästa. Säger det jag tycker och tänker, vilket inte alltid är uppskattat. Som tur är har jag lärt mig att bita i tunga ibland men det är inte ofta. Så med andra ord, folket älskar eller tycker absolut inte om mig...


2. Enlit mig sover jag tyst och stilla. Enligt andra sover jag ljudligt och stilla, men jag har inget bevis för att de ska ha rätt så jag tror på min egen teori.


3. Jag är väldigt överbeskyddande mot mina nära och kära. Ibland till den grad att jag bli tjurigskallig. Jag tycker att de ska tycka och tänka som jag, speciellt när det handlar om nya saker i livet som jag inte har räknat med (ni som känner mig väl vet vad jag menar) men å andra sidan kan jag erkänna att jag haft fel även om det sitter långt inne till en början. Först ska jag överbevisas...


4. Oftast är jag ute och går själv. Men om jag går med någon annan är det väldigt viktigt att vi går i takt. Jag får hjärnsläpp om vi går i otakt. Helst ska vi även gå med samma fot fram och bak, alltså höger-höger fram och vänster-vänster bak. Gör vi inte detta så hoppar jag helst omkring till vi kommer i takt med varandra.


5. Jag drömmer om att få Brittans nya kropp. När jag ser ut som henne utmanar jag er alla att delta i min bikinifest. Och tro mig, får jag en så snygg kropp så blir det bikinifest och ingen annan klädsel är acceptabel.


6. Nr fem är sann så in i norden, problemet är nog bara att jag tvivlar starkt på att min kropp kommer nå denna perfektion som gör bikinifesten möjlig.


De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar: Jessica, Hanna och Christina.

 
 
Anna

Anna

12 september 2008 09:36

Hur illa sanningen än är så kan jag inte säga annat än att jag förutsätter att de människor jag har runt mig ger mig sanningen och inget annat, hur brutal den än må vara. Så att man kan vara lite för ärlig, det är väl bara ett plus i kanten..enligt mig iaf.

http://tanketerroristen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards