Direktlänk till inlägg 11 september 2008

ny hårfärg

Av Mona - 11 september 2008 21:58

Oj vad jag har varit duktig denna eftermiddag och kväll. Jobbade till kl 17 och sen handlade jag. For hem och bakade tre sorter till Linkas stora dag. Tittat lite på TV och plockat undan här hemma samt färgat håret. Jag tänkte när jag ändå har köpt hem färgen är det lika att skrida till värk! Redan när jag började kladda in färgen kände jag hur jag fick mer färg oc liv i ansiktet. Ok jag är inte sminkad men självaste hudtonen. Och jag blev ganska nöjd med resultatet också. Nu saknas bara extensions så blir jag totalt fulländad!! ;)

OBS!! ha överseende med stöket i bakgrunden... :/


Dagens mat.

Frukost: fiberhavregrynsgröt med äppelmos

Mellis: banan

Lunch: lasange och morötter

Mellis: naturdiet rtd

Middag: vanilj youghurt och havrefras

Övrigt: en barkaka samt smakning av smet till havremuffins...


Blev aningen torftlig middag för min del. Kände att jag ville försöka göra bort lite bakning och så så jag inte behöver stå hela fredagkvällen och baka och fixa och dona... men det är ok... mindre ok är att jag ställde mig och bakade när jag var hungrig. Det resulterade även i att jag smakade... men det kanske triggar kroppen lite när den får i sig lite sött...


 
 
Malla

Malla

11 september 2008 22:29

Men va fiint d blev! Skitsnygg färg. Känns som att mina slingor redan har farit ut...efter typ 2 tvättar och 1200 kr, d är inte schysst, funderar på att gå och reklamera det. Kramen

http://monstermalla.blogspot.com

 
Christina

Christina

12 september 2008 08:33

Jättesnyggt blev det!!!
Du passar verkligen i färgen....
Kram

http://leonletizia

 
Jessica med Liam o Engla

Jessica med Liam o Engla

12 september 2008 19:27

ååå fan va snygg du e!!! nu blev jag inspirerad att byta till vinterpälsen jag me!!!!
kram

http://liamengla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards