Direktlänk till inlägg 16 september 2008

för att jag ska må bra

Av Mona - 16 september 2008 07:33

Tack kära syster för kommentaren. Lite fränt att du läser min blogg, trodde inte du var en sån som hackade framför datorn men ack så fel jag hade :)


Jag vet att jag blivit aningen besatt av min vikt men det får ni leva med. Jag ska komma till ett tillstånd där jag känner att nu mår jag bra och det gör jag inte än. Jag vill bara blunda när jag ser min kropp i spegeln. Inga kläder sitter bra och jag är tjockast i familjen om vi tittar på alla tjejer, typ min syster, Nina och Malin (svägerskorna). Nu kan jag inte längre skylla på att jag just varit gravid. Det är tre år sen!! samt att jag inte ens var gravid en hel graviditet och ändå har jag kvar ytterligare 6kg innan jag är där jag var innan Linus. Jag ska ner minst dit och så är det. Kosta vad det kosta vill. Jag ska kunna se på mig själv att jag blivit smal. Alla ska kunna se på mig att jag har blivit smal. Kläderna jag har på mig idag ska hänga och nya kläder i en mindre storlek ska inhandlas...

 
 
hanna

hanna

16 september 2008 09:22

Jag åt faktiskt inte gino igår, det var förra helgen jag åt det :) blev bara lite förseningar med det inlägget..

http://jagheterhanna.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

16 september 2008 11:34

Ahh, visst ja! Vad tränar man där? Har hört rykten om boxersize, och spinning, fast det där med cykling är ju inge vidare kul :)

http://lindkvistsofia.webblogg.se

 
Christina

Christina

16 september 2008 16:24

Du har ju varit superduktig och konsekvent så att du når ditt personliga mål gällande vikt är jag övertygad om. Hur går det m promenaderna?kram

http://leonletizia

 
Hanna

Hanna

16 september 2008 17:23

Jag tycker iaf att du är perfekt som du är nu :)

http://jagheterhanna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards