Direktlänk till inlägg 24 september 2008

vägningen

Av Mona - 24 september 2008 06:42

Känsliga läsare varnas för detta inlägg! Många fula ord används...


Jävla förbannade helvetes fittjävla våghelvete så förbannan jag är!!! Inte 17 ska ni tro att det var vidare roligt att stå på vågen i morse. Den lilla jävulskapsmaskinen till våg visade +0,2kg. Gaaah vad fan är det för fel??! Vad är det tänkt att jag ska äta för att det ska bli minus? Såhär kan det ju inte fortsätta, jag kommer ju vara uppe i tresiffrigt kiloantal inom kort om det fortsätter såhär! Vad har jag gjort för fel? Har jag ätit för mycket? för lite? druckit för lite? ätit totalt galet? Är det såhär jag blir tackad för att jag inte äter godis, glass, pizza och allt annat onyttigt som går att hitta både här och där??! Åh vad arg och ledsen jag blir...



PS Malin G jag har klippt tånaglarna... DS

 
 
Ingen bild

syrran

24 september 2008 07:01

Du är jätte duktig, du kanske äter för lite.Ibland kan det bero av det testa äta lite mer i veckan eller så stannar du i vikt nu. Du är fin som du är. Kram syster

 
Ingen bild

Helena

24 september 2008 10:31

Hellojsan... man kan gå upp pga vätska eller också pga att man ätit för lite för då tänker kroppen spara spara och suger åt sig allt den får i sig... Nästa vecka går det bättre det var bara ynka 2 hg.. keep on going kram

 
Malla

Malla

24 september 2008 12:22

Men söta du...vad trist, förstår att du blir besviken...:(...men jag tror att du måste äta lite mer kanske och tänk på det här, om du väger dig samma dag flere ggr så kommer vågen visa olika...jag tror du hade otur. Sen måste du börja med det där att mäta dig, för då tror jag du ser ett annat resultat också. Puss på dig

http://monstermalla.blogspot.com

 
Ingen bild

Malin G

24 september 2008 12:43

Hej vännen, ja som sagt så skrev jag värsta långa pepp inlägget här tidigare på morron, men datajäveln hängde sig! så ja försöker igen...
Det ja hade skrivit var att du ÄR så himla duktig o inte alls gjort ngt fel.. Du äter bra, kanske lite lite ibland.. du både tränar o motionerar o är jätte duktig med vatten. Men jag läste här en dag att du var så sugen på glass, vet du -ÄT glass!!
Denna vecka stod du stilla, men jag LOVAR du ska få se vad du gått ner till nästa vecka, det är skit att stå still eller möjligtvis plussa.. Då ja stått still o kroppen skrikit efter ngt spec har jag ätit det, glass, godis, u name it, o då sjujävlar har kroppen fått spel o gått ner en hel massa till veckan därpå, e kroppens sätt att säga vad för slags energi den behövde! =)
Ta sig en glassbägare, njut, ta en promenad efter för hjärnspökernas skull så ska du se detta fixar sig!
Vi ses på fredag, stor kraam!!

 
Jessica med Liam o Engla

Jessica med Liam o Engla

24 september 2008 13:21

så ja gumman, luuuugn o fin!!!! kroppen gör inte alltid som man vill. Men 0,2kg e ju inte mkt. Jag tycker du kämpat på duktigt som bara den. kanske e det att du äter för lite? om man tex bantar med VV så e det ju viktigt att man äter de pointsen i veckan som man ska och inte för lite.

su e iaf jätteduktig och bäst, glöm inte det!
kramar

http://liamengla.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

24 september 2008 14:06

Men du Mona...klippa tånaglarna är väl bra?
Några gram försvinner väl alltid då?
Tycker du gör ett superbra jobb...att vågen visar plus tycker jag inte du ska tänka så mkt på, du har ju trots allt gått ner i vikt sen du började. Dessutom ska man inte väga sig oskiten...eller hur man nu säger! Jah, jag har nog inte så mkt att tillägga...jag vet inget om bra kost och hälsa. Keep up the good work :D

http://tanketerroristen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards