Direktlänk till inlägg 4 oktober 2008

kunskap och shopping

Av Mona - 4 oktober 2008 18:13

Idag har jag lärt mig två saker. Den första var att hitta självutlösaren på kameran. Efter lite sökande här och där hittade jag rätt knapp, den var självklart mitt framför ögonen på mig... Fortsättningsvis så måste jag hitta en bra plats här hemma där jag kan fota mig själv, ni vet när jag ska vara så där inne och visa dagens outfit ;) Det blir nog bra!


Min andra nya kunskap handlar om min klocka. I självaste urtavlan finns ytterligare tre mini urtavlor. När jag såg dem tolkade jag de som att de visade, dag, datum och månad. Ack så jag bedrog mig. Det enda de finns där för är för utseende. Hallå, hur dumt är inte det? Hade jag vetat det hade jag antagligen valt en anna klocka men men... man lär så länge man lever och jag lever minsann helt och fullt! :)


Blev en snoa på stan med Malla idag. Nää jag kunde inte hålla mig helt från shoppingen. Blev två brottar linnen till mig. Egentligen behövde jag bara ett men när ett kostar 129 kr och två 199 kr så tjänade jag ju självklart in en massa pengar på att köpa två och det var jag ju tvungen att göra. Och varför behövde jag linnen då? Jo jag köpte en tröja igår men vad jag inte såg (eftersom jag inte provade) var att urigningen var gigantisk och med mina mini russin till bröst så visar jag hela härligheten i den tröjan. Alltså måste jag ha ett linne under så det ser snyggt och prydligt ut. Det är ju helt självklart!!! :)


Köpte även hem lite nya kalsonger till Linus. De hade fått hem nya söta på Kappahl, han kommer vara så snygg!! Hittade även en tröja där som var väldigt färgstark och som jag tänkte köpa men minsta storleken var 110/116 och det drunknar han ju totalt i... jaja bättre shoppinglycka nästa gång. Om inte annat så blev visa kortet lyckligt och inte allt för utbränt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards