Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

pro-ana vs snyggt smal

Av Mona - 22 oktober 2008 10:56

Jag har suttit här och kollat runt på en massa bloggar. Vet nu hur ruskigt många pro-ana bloggare det finns? Ok att jag vill blir en hel del smalare än vad jag är idag, men jag tycker inte det är snyggt när det sticker ut koter, revben och allt möjligt både här och där. Det ska vara snyggt smal. Pro-ana är allt annat än snyggt!!! Förutom dessa bloggar kan man även hitta siter på nätet som uppmanar folk att bli pro-ana. Borde dessa verkligen finnas?!! Jag om någon vet hur det känns att inte vara nöjd med sin kropp men någon hejd på det hela måste man ju ändå, lite självinsikt. Jag vet med mig att jag aldrig kommer få en så perfekt kropp som jag vill ha. Vältränad och snygg men jag kan i alla fall sträva efter att komma så nära som möjligt. Jag har ingen personlig tränare eller kock som fixar min mat etc etc som kändisarna har, men drömma det kan jag minsann göra.



Och om mina drömmar skulle gå i uppfyllelse, så önskar jag mig en sån här mage eller något liknande i alla fall. Vilket innebär att jag borde öka på min träning lite mer...

 
 
Emma

Emma

22 oktober 2008 11:10

Alla vill vi väl ha Britneys mage, men jag håller med dig om att det är ruskigt fult när en massa kotor sticker ut! Usch!

http://ehmsii.blogg.se

 
Sofia

Sofia

24 oktober 2008 20:45

Det är vad ni tycker!

http://thiny.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards