Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Malin, this is for you!!!

Av Mona - 28 oktober 2008 22:12

Jag pratade med min vän Malin idag. Hon undrade hur jag egentligen mår. Hon tycker jag varit aningen frånvarande i mitt bloggskrivande senaste dagarna. Typ att jag brukar skriva betydligt fler inlägg. Grejen är bara den att jag har haft fullt upp. Igår jobbade jag till kl 16. Hämtade barnet och kom hem. Syster ringde och bjöd på köttsoppa. Tack för det!! Sen var det dags att storhandla, vilket tar ett tag och dyrt blev det. Hem och packa upp för att sen surra lite med Hanna som fixade photoshop åt mig. Mitt nya mission ni vet, lära mig det där stora programmet. Wish me luck!!!  Sen var det träning och efter det satt Hanna vid datorn. När jag vaknade till vid 02 tiden satt hon fortfarande vid datorn och surrade i telefon. Kommer ni ihåg den tiden mina vänner? Inga bekymmer och problem, eller det var kanske just det vi hade... Vi var vakna hela nätterna. Sov halva dagen och bara njöt av våra skollov.... och imorse när jag vaknade och tänkte skriva morgoninlägget så sov tjejen och mitt mosterhjärta klarade inte av att klampa in bara för att skriva några rader...


och nu kallar sängen. Väckaren ringer 05.00 imorgon. Öppning...


PS hålla alla tummar, fingarar och tår för att det ska ske ett under under natten så vågen ger ett tillfredsställande resultat... DS

 
 
Malla

Malla

29 oktober 2008 14:36

Jamne man tackar och bockar och bugar, ett inlägg till mig :D. Hoppas du inte är alltför besviken på vikten nu bara, det går bättre nästa vecka och jag kan meddela att du är inte ensam om att ha tappat inspirationen till att träna. Du förresten jag kom på vad jag skulle säga ang kläder igår, det var att dom fått in dom där linnena på cubus nu, 2 för 129 kr, i lite olika färger och supersköna!! jag rekomenderar dom

http://.monstermalla.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards