Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

för att reta upp Malin ännu mer...

Av Mona - 11 augusti 2008 21:13

...tänker jag härmed berätta om mitt matintag!!! ;)


Frukost: fiberhavregrynsgröt (nej, jag är inte less på den än)

Mellis: proteindrink

Lunch: omelett med skinka och vatten

Mellis: proteindrink

Middag: palt (2 och 1/4 st) sylt, smör och mjölk

Övrigt: solrosfrön, te och tre skorpor


(Malin det är inte endast för att reta dig jag skriver upp det här, det är för att jag själv ska ha lite koll och press på mig. Alla är inte lika snygga och perfekta som du, även om vi önskar det ;))


Jo, inte tog jag mig för att gå eller cykla med Linus till förskolan idag. Orken hade sprungit bort så det blev bilen. Men samvetet kom ikapp mig lite senare så jag tog en prommis iaf och svettig blev jag. Kändes bra. Skulle egentligen vilja gå ut igen (efter dagens ONYTTIGA  middag) men Dennis är på vift så det får bli imorgon istället.

Linkis hade iaf en toppen dag på Haren. Lekte med barnen och hade skojigt. Inga större händelser (som jag fått veta om iaf) så han var nöjd.


Jag pratade med Malin lite tidigare. Hon hade sett kort där det såg ut som om jag och Dennis (trots allt) tycker om varandra :) Jag tyckte det var en rolig beskrivning. Vi kanske inte är som många andra och klänger och tar på varandra titt som tätt. Det handlar inte om att vi inte älskar varandra utan det är bara så vi är. Jag tror den riktiga orsaken är att vi älskar varandra och vet var vi har varandra utan att behöva bekräfta det inför andra. Inte att vi heller tar illa upp av att andra är så, enligt mig är det helt upp till var och en och vissa behöver mer närhet och bekräftelse av sin partner än andra. Jag vet inte om det där blev riktigt klokt skrivet men men... det bjuder jag på....

 
 
Ingen bild

Malla

11 augusti 2008 21:48

Tack sweetypie, vilken komplimang :D, men du vet jag e inte perfekt på ytan, men mitt hjärta är det. Å det sitter ju inte på ytan heller, d sitter inne i dig. Och du ÄR perfekt. Så det så. och jag tycker absolut inte att du ska låta bli att skriva upp d du ätit, d ger ju mig inspiration :D, tycker bara att alla får göra som de vill å jag tror du håller med! Puss på du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards