Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

jag vill jag vill jag vill jag viiiiilllllllll!!!!

Av Mona - 11 augusti 2008 21:33

Jag är så irri på a-kassan. Nu är det två månader sen jag anmälde mig, tror ni att de ens har börjat handlägga mitt ärende??!! Vad tror de att vi människor lever av egentligen?!! Luft och vatten gör en inte precis tjock... för att inte tala om de lidande garderoberna. Kan det då vara min garderob, tanken är ju att jag inte ska växa mer, men Linus. Killen har skjutit i höjd under sommaren så många par byxor har blivit undanstoppade. Ok han har iaf så han klarar sig men det känns så mycket bättre att veta att det finns en hel del på lager. Speciellt nu också när han är på förskolan och jag lämnar lite ombyte och sånt.... Tror jag ska skriva ett arg mail till människorna, riktigt såhär får det väl ändå inte gå till?? Nu vill jag ha mina pengar!!!!!


Och mer finns det som jag vill göra med pengarna. Jag vill förlänga håret, NU!!! Inte att det ska vara evighetslångt men lite lagomt. Jag känner mig gammal i min frippa och trivs inte alls den här gången.. Är även less på att vara blond så det måste jag göra något åt snarast. Tänk om det bara kunde ramla inte lite extra pengar på kontot så jag fick göra mig själv glad och lycklig med långt glänsande hår som går variera betydligt mer än denna korta frisyr som inte alls gör som jag vill. Ena dagen rakt, nästa lockigt, en tredje uppsatt etc etc etc....

 
 
Lisa

Lisa

11 augusti 2008 21:59

Yeayh! En kommentar i min blogg!! Tack snälla du! Det händer inte ofta! Visst är vi duktiga som fixar det här med Gi eller hur?!!! ;-))
jag tycker faktiskt det går riktigt bra. Fick hem Klara Dessers bok om deserter idag. DEN du! *s* Mums, säger jag bara!

Och DU, "åldersnoja". Du kan knappast veta vad det är ännu! *s*

Ha det gott!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Jessica med Liam o Engla

Jessica med Liam o Engla

12 augusti 2008 00:00

va duktig du e med maten gumman! jag tycker att jag håller mig någurlunda i skinnet, men inte fan blir man smalare för det 'grrr'

förresten, du skrev man kunde fixa föräldr. ledighetsintyg från fks hemsida. hjälp mig, hittar det inte.
kram

http://liamengla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 7 februari 2009 22:48

Vänner, nu är det fixat och klart. Mitt projekt är genomfört. Det gick betydligt fortare än vad jag hade väntat. Jag vill tacka Jennifer, som har hjälpt mig på traven. Utan hennes hjälp hade det inte gått såhär bra. Numera kan ni läsa om mitt liv på ...

Av Mona - 7 februari 2009 12:27

Igår gick jag in med inställningen att det här skulle bli en bra dag på alla sätt och vis. Dagen började med att jag vaknade på totalt fel sida. Det är -20 grader ute, det blåser och det snöar. Jag har en antydan till skallebang och det känns inte al...

Av Mona - 6 februari 2009 21:39

Jag känner att det är torka idag på bloggfronten. Typisk fredag? Är helt tom i huvudet. Skulle behöva sova men vill njuta en liten stund till av total ensamhet nu när karlarna mina sover. Egentligen borde jag inte vara så trött med tanke på att jag b...

Av Mona - 6 februari 2009 16:14

Imorgon ska jag göra mig så vacker jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta. Varför? Jo, bara för att jag vill. Bara för att jag kan. Bara för att få lite glans på vardagen. Jag ska ha kjol på mig. Jag ska känna mig på topp. Jag ska vara...

Av Mona - 5 februari 2009 22:05

När jag kom hem från jobbet idag var Dennis och Linus ute och skottade. Linus var kanske inte på sitt allra charmigaste humör, kanske hungrig... I alla fall visade det sig att Dennis hade kört fast med fyrhjulingen och jag var tvungen hjälpa honom at...

Ovido - Quiz & Flashcards