Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Mona - 29 augusti 2008 07:34

Endorfinerna från igår är spårlöst försvunna, eller jag känner mig på bra humör men trött som bara den. Det kan iof bero på att jag inte har vaknat ordentligt än... Varför har jag så svårt att komma isäng på kvällarna? När Dennis lägger sig tänker jag alltid att nu ska jag bara läsa lite så hinner klockan bli över 23.  Helt onödigt, jag skulle behöva somna vid 21 tiden någon kväll för att få sova igen alla missade timmar, det var länge sen nu. Eller iaf gå och lägga mig samtidigt som min kära sambo, det skulle vara mysigt... ;)


Dagens plan. Försöka fixa till lite här hemma. Äta frukost och iväg till jobbet. Linus ska få vara hemma idag. Hans farmor kommer. Hon tänkte hämta honom efter lunch men eftersom jag börjar kl 11 kändes det onödigt att lämna honom för en timme så hon kommer antagligen sista sekunden innan jag måste köra som en galning för att hinna till jobbet... Det är så det här Perssonsläktet fungerar :)

Ovido - Quiz & Flashcards