Alla inlägg den 4 december 2008

Av Mona - 4 december 2008 20:48

Jag blir så irri på alla kändisar som är smärta och smala. Det känns som att de har det så ruskigt enkelt. Nu senast läste jag om Laila Bagge. Hon trivs bäst när hon väger 50 kg. Hon är 164 cm lång och om vågen visar 54 kg ringer hon sin personal trainer och äter extra nyttigt några veckor. Jo, hon är smal men när jag ser henne så tycker jag inte hon ser spinkig ut, utan helt enkelt snyggt smal/normal.

Det skulle kunna jämföras med att mitt slutresultat ska vara 46 kg men då tror jag att jag skulle se spinkig ut... eller så skulle det vara snyggt... men som sagt, det är en bra bit till 46 kg...


Jag har hittat min nya triggnings grej. Jag blir helt överlycklig när vågen visar ett nytt ental. Det är så roligt. Alltså måste jag skärpa mig och se till att det går lite fortare mellan varven dessa ental gör sig påminda.

Av Mona - 4 december 2008 05:23

Det var väl det jag förstod. Jag vägde mig på nytt i morse och vågen visade -0,7 kg från igår, vilket egentligen betyder -0,5kg från förra veckan.. Måndagens matintag var helt enkelt från en annan värld. Härliga tider!!


Någon som har huvudverkstabletter att dela med sig av?? Jag känner att det kan bli migrän idag och det finns inget här hemma... måste höra mig runt på jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards