Alla inlägg den 13 december 2008

Av Mona - 13 december 2008 22:29

Oj vilken dag! Jag sov hos Sofia fredag till lördag. Det var trevligt. Vi kollade Idol - röstade på Kevin, färgade hår, svullade, surrade och lyssnade på musik. Helt en kväll i min stil. Idag vaknade vi 11.45 Gissa vilken panik jag fick när jag såg vad klockan var. Usch, vi hade sovit bort hela dagen kändes det som. Sofia försökte övertala mig att jag behövde det och kanske var det så. Vi kastade i oss lite frukost och sen bar det iväg ut på stan. Hittade nästan alla julklappar. Bara lite kvar men det ska nog gå bra. Förhoppningsvis blir det gjort nästa helg...  Jag hittade även min jul outfit. En svart (för ovanlighetens skull) skjort-blus-tunika från Vero Moda. Den var riktigt snygg. Precis min stil. Till den tänkte jag ha min Gina Tricot kjol men om det blir den röda eller svarta återstår att se. Nu saknas bara ett par snygga, sköna skor. Jag vill ha pumps av något slag... eller så går jag omkring i strumplästen... :)


Väl hemma lämnade jag Linus hos grannen. Åkte ner till solariet för att fixa där och sola lite. Det var varmt!!! Hem och skotta gården för att få in bilen. Jag kan lova att det var tunge. Som tur var kom grannens killar och hjälpte mig. Det var snällt!! Och nu har jag tillbringat senaste timmen med att slå in paket. Måste se till att skicka iväg dem till tomten innan Linus vaknar imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards