Alla inlägg under oktober 2008

Av Mona - 1 oktober 2008 07:56

... och resultatet sa -1,2 kg. Det är absolut jätte roligt!! Går sakta men säkert åt rätt håll. Summan av dessa åtta veckor är -5,7 kg så det är kanske inte fy skam, eftersom det är mer än snitet på 0,5 kg i veckan. Men ändå känner jag mig inte nöjd. Jo jag är nöjd att veckans resultat är 1,2 kg men jag är inte nöjd med hur jag ser ut. Jag vill märka mer skillnad på kroppen. Hur länge ska det ta?!! Jag tror det är det som gör att jag inte känner mig riktigt nöjd...


Igårkväll så vägde jag mig bara för skojs skull innan jag gick till sängs. Efter ett tag var jag tvungen upp på toa och så ställde jag mig en gång till. Då sa vågen -0,3 kg. Tänk vad mycket skit som försvinner i samband med pinkandet. Så gott folk, drick så ni får pinka ut onödigheterna som befinner sig i kroppen :)

Ovido - Quiz & Flashcards